ПОИСК

Пользовательский поиск

вторник, 27 ноября 2012 г.

ЯК ЗАТРИМАТИ ГРАБІЖНИКА





Нема нічого простішого, як провернути цю операцію. Особливо коли той грабіжник забрався до квартири тоді, коли ви дома. Правда, це рідко трапляється, бо число гра­біжників так різко зменшилося, що коли ви телефонуєте до міліції, вам часто кажуть:
— Цього не може бути! Серед білого дня? У вас у квар­тирі? А-а, ви його затримали?! Все зрозуміло. Так чого ви ото дзвоните? Ведіть його до найближчого відділення. Мо­жете привести й до нас. Цікаво, що він у вас узяв?
    Нічого,— кажете ви.
    Та який же він грабіжник? А-а, не встиг. Усе одно приведіть.
Як бачите, до грабіжників зацікавлення виявляє навіть міліція. Бо, що не кажіть, у наш славний час грабіжники й справді такі ж рідкісні істоти, як мамонти чи динозаври.
І все-таки як же їх затримувати, коли вони вам потрап­ляють до рук? Для цього перш за все грабіжника треба під­стерегти й аж тоді вже затримувати. Якщо ви сидите дома й хтось раптом вам у шпарку дверей встромляє ключа, не зчиняйте одразу галасу, не бийте вікон, не вискакуйте на балкон і не кричіть: «Караул, рятуйте!»
По-перше, грабіжник, почувши, що ви так репетуєте, може несподівано хряснути дверима, і ви його не тільки не затримаєте, але навіть не побачите. По-друге, може до вас підійти ззаду, взяти за плечі й сказати:
    Петю, це я. Чого ти так злякався?!
    Це ти, жінко?! А я думав...— вимовляєте ви, згадав­ши, що це й справді могла бути ваша дружина.
Отже, домовилися: по-перше, ніколи не кричіть. По-дру­ге, ніколи не думайте про грабіжників передчасно (у страху очі по яблуку). По-третє, купіть рушницю і чекайте. Як тільки почуєте, що хтось устромив ключ у ваш замок, зве­діть негайно курок і займіть відповідну позицію: сховайтесь за холодильником, за диваном, за добре оббитим кріслом або забарикадуйтесь тумбочками з-під телевізора й білизни і чекайте.
Як тільки крадій зайде до коридору, негайно висувай­тесь і спочатку покажіть йому рушницю, а тоді вже себе, але наполовину. Після цього накажіть йому ввімкнути у коридорі світло (щоб вам краще видно було), а тоді не­хай добре за собою зачинить двері. Наказувати маєте таким тоном, щоб він у ньому відчув металеві струни й помітив інші ознаки твердого металу, типу нержавіючої сталі, штуч­ного алмазу тощо, але ні в якому разі — тремтіння у го­лосі чи заїкання.
    Тепер, хлопче, повернися до мене спиною, а пикою (з грабіжниками можна не церемонитися) до стіни й під­німи вище руки... Ще вище... А то ноги поперебиваю.
   Та ви що?! — несподівано заявляє непроханий гість. — Киньте рушницю. Вислухайте мене...
    Ану, припини розмови! Ти мені баки не забивай. Не оглядайся. Ще одне слово, й голова — решето. Я вас знаю, субчиків...
Після цього рушницю берете в ліву руку, до правої те­лефон і набираєте номер.
    Алло! Міліція?!
    Та послухайте спочатку мене! — перебиває вас грабіжник. — Киньте трубку й опустіть рушницю.
    Я уже стріляю,— кажете ви і чуєте в трубці:
    А куди це ви там стріляєте?
    Міліція?
    Так, міліція.
    Я затримав грабіжника...
    Та послухайте,— благає вас грабіжник.
    Мовчати! — кричите ви в трубку й водночас до гра­біжника.
    Що у вас там трапилося? — сердяться по той бік трубки.
   Негайно виїжджайте. Затримав злодія. У квартирі 12, будинок 36.
    А як ви там опинилися?
    Я ж господар квартири.
    А-а! — кажуть у міліції. — Ну, гаразд, їдемо.
Не кричіть і не кидайте ні трубки, ні рушниці й не ви­скакуйте на балкон. Є інші методи. Перший: примусити зло­дія відчинити двері й зачинити їх з протилежного боку. Другий: удати, що ви збираєтесь його обшукати, підійти майже впритул до нього, а тоді ривком відчинити двері й вискочити з криком «караул» на вулицю. Третій: продовжу­вати розмову з уявним міліціонером:
    Слухайте, товаришу міліціонер, а якщо я його при­стрелю на місці, мені за це нічого не буде?.. Нічого. Так чого я з ним буду собі морочити голову. Ясно. Я вас зрозумів. Він уліз до моєї квартири... Нападав, я оборонявся. Є така стат­тя. Ага-а! Значить, можна. В Кримінальному кодексі. Яка? Яка стаття? Ага-а, частина друга. Чудово... Але послухайте, він плаче. Хто він? Бандит плаче. Не вірити жодному сло­ву... й сльозам. Гаразд, я так і зроблю. Куди ви радите ці­литися? Не в голову? Чому? А, в спину! Зрозумів. Менше шансів промахнутися...
    Та відведіть рушницю...
У цей час у коридорі лунає дзвінок. Ви полегшено зітха­єте. Хтось знову встромляє ключа в шпарку.
    Дружина,радісно й полегшено шепочуть ваші уста.
Нарешті вона входить. Ви спочатку їй назустріч висо­вуєте своє бліде обличчя, намагаєтесь щось сказати, але у вас нічого не виходить.
    Що це за барикади? — вносить вона розрядку, спо­чатку дивлячись на себе в дзеркало, а тоді вже на грабіжника. — Знову набралися до чортиків...
Ви ховаєте рушницю і кажете:
    Ану, жінко, перевір у нього кишені...
    Ще чого не вистачало?! Я по твоїх ніколи не лажу...
    А може, в нього там пістолет чи ніж індійський. Я йо­го затримав...
     Кого? Оцього? — перевертає жінка грабіжника до себе.
Ви заплющуєте очі. А що як зараз ухопить її за комір і, затулившись нею (а вона може затулити навіть двох), візьме й вискочить на вулицю. Тоді шукай вітра в полі.
    Так це ж Семен Петрович,— пізнає дружина. — Із су­сіднього парадного.
    Помилився парадним,— ледве каже Семен Петрович. — Вибачте. А чоловік ваш...
    Нічого, нічого. З ким не буває,— мовить дружина. — Тепер же будують... коробки... як близнята... Хоча б зафар­бували в інші кольори. А взагалі, то треба менше пити...
    Пробачте, будь ласка. Мало того, що помилився па­радним, а ще й ключ до ваших дверей підійшов. Ви нічого поганого не подумайте...
     Гаразд, гаразд,— проводжає його до дверей дружина. — А може, до вечора пересиділи б у нас? Просушили­ся б...
    Спасибі. Я уже дома...
    Це він від сліз,— кажете ви, коли за ним зачиняють­ся двері.

Комментариев нет:

Отправить комментарий